Cassy's blogg!

Alla inlägg under mars 2011

Av Cassandra - 31 mars 2011 14:37

HejHej Cassy98 här :)


Idag har jag varit i skolan -.- Gick och la mig sent igår så jag har typ varit yr hela dagen :(

Idag ska jag lägga mig lite tidigare   

Har typ inget att göra...


Hejdå<3

Av Cassandra - 28 mars 2011 09:18

HejHej Cassy98 här <3 Sitter i min säng och håller på med min mobil har typ inget annat att göra när man mår dåligt , har ont i magen så fick vara hemma för pappa . Igår skulle man ställa från klockan en timma ( sommar tid ) :) Hejdå <3

Av Cassandra - 27 mars 2011 20:38

HejHej Cassy98 här <3 Kom hem förut och då städade jag marsvinsburen och nu sitter jag och ska kolla film med familjen :) Hejdå <3

Av Cassandra - 27 mars 2011 16:54

HejHej Cassy98 här <3 Idag har jag , min kusin och min mormor varit på en mode show fasst inte en sån stor mode show utan en liten . Så köpte min mormor ett puder med en svamp och så fick jag ögonskugga :D men nu ska jag följa med mormor och lämna susanne . Hejdå <3

Av Cassandra - 25 mars 2011 21:23

Hejhej cassy98 här :)Är hos min mormor med min kusin nu och vi kollar på let's dance :-) jag och Susanne sitter och skrattar hela tiden xD jag är trött efter Alla skoll dagar så det är skönt att det är helg :-D Hejdå <3

Av Cassandra - 20 mars 2011 17:19

HejHej Cassy98 här <3


Idag har jag typ inte gjort något ...

Bara gå¨tt på någon trädgårdsmässa i hjärtum. Och när jag kom hem började jag baka brownis ocg sockerkaka ( mums ) Och nu sitter jag och äter av brownisen :P

Fråga gärna något :)


Hejdå<3

Av Cassandra - 19 mars 2011 19:55

HejHej Cassy98 här :)

 

Sitter vid datorn och är inne på min msn och blogg ;) Nu har allting ordnat sig med det jag var ledsen för , tur det , :)

Ikväll ska man mysa lite med mamma , pappa och stora syrran ;)

 

Herrå <3

Av Cassandra - 18 mars 2011 14:03

HejHej Cassy98 här <3

 

Har precis kommit hem från skolan -.-

Och har varit ledsen nästan hela skoldagen för det som hände igår ! Och om denna personen läser detta vill jag bara säga att jag är jätte ledsen !   

Allt jag hade att skriva ... Hejdå<3 Skriv gärna frågor till mig   

Ovido - Quiz & Flashcards