Cassy's blogg!

Alla inlägg under november 2012

Av Cassandra - 16 november 2012 15:36

HejHej!

Just nu sitter jag med Frida i hennes rum. Ska sova hos henne inatt. Imorgon ska jag hem. Och på söndag ska vissa i släcktes från mammas sida komma och fira mig eftersom jag fyllde år för en vecka sen :)
Ikväll ska jag och Frida kanske ut och vara med någon :) Får se vad som händer.
Under dom senaste dagarna har jag bara varit hemma och gjort läxor mm... Tröökigt som fan men man måste ju...

Jag och Frida har börjat vara mer med varandra i skolan och efter skolan, och de känns jätte bra! För hon får mig må bra, och vi har grymt roligt tillsammans! <33 Nästa fredag ska min söta Frida åka utomlands i en vecka... Kommer sakna henne skit mycke! :( Kommer kännas jätte tomt i skolan och att inte prata med henne på Skype om kvällarna :( <3 Aja får hoppas att den veckan går fort så att jag får träffa henne lika fort igen! <3

Kärleken går som dn brukar... Finns många som står mig nära, men ingen jag vill komma längre med... Give me some hope bitch! ;D

Av Cassandra - 11 november 2012 15:26

HejHej!

Just nu mår jag smått illa :( Och är trött. Får göra det bästa av saken genom att göra annat så jag glömmer bort det ;)
Snart ska jag ta in marsvins. Dom bor i en utebur på sommaren. Sen tar jag in dom när de börjar bli kallt ute. Så idag ska dom in! Jag hade en bra födelsedag! Av mamma och pappa fick jag ett Navelpiercing smycke, och av mormor ett puder och pengar. Nästa helg ska fler komma hit så ska vi fira mig igen...:)
Men iaf :) Snaart blir det att ta hål i naveln då :) När mammas lön kommer :D Sen vill jag även ta hål i näsan med min syrra några veckor efter. Men vi får se om det blir av.
Annars har jag bara tagit de lugnt nu i helgen.
Ni får ha de bra! Sen bjuder jag även på bilder nedanför :) <3

Av Cassandra - 9 november 2012 14:50

Hej hej :)

Idag var de skola då, som varje dag....
Så fyller jag ju 14 idag då...:) så snart ska gå ner till duschen och göra mig i ordning, och så kommer mamma och pappa snart hem med maten. Så ska vi väl fika och sånt :) ingen aning vad dom har planerat ;)
Igår åkte jag med min kompis Julia hem efter skolan :) På kvällen gick vi ut och träffade en kill kompis som heter Emil :) Vi tre var ute ett litet tag tills vi skulle hem igen. När vi kom hem så gick vi och la oss. Imorse fick jag mig en liten överraskning också :) Julia fixade i ordning en kladdkaksmuffin med ett ljus i :) Jätte tacksam är jag för alla gratulationer som jag fick idag :) Och när jag kom hem så fick jag mer kladdkaka med ett ljus i av min syster :)
Aja nu ska jag duscha :) hejdå <3

Av Cassandra - 4 november 2012 15:42

Hej där ;)
Ska snart gå ner och duscha... Sen är de ju skola imorgon... Tråkigt som Faan! :(
Är skit trött nu så jag kommer nog somna fort ikväll! ;)
Sen längtar jag fortfarande skit mycke tills på fredag! :) Alltid lika kul att få bestämma vad vi ska äta och sen få presenter! :) Jag fyller 14 ;) Hehe hatar att fylla är så sent på lovet! :(
Ni år ha de bra! Så ska ni även få lite bilder på mig innan kvällen hos Julia :) men den sista är inte seriös ;)

Av Cassandra - 3 november 2012 14:45

Kommer knappt på något att skriva just nu xD De ända jag kan berätta är att jag hade jätte roligt med Johanna, Frida och Jullia i torsdags till fredags! :) Vi pratade, kollade film, gick ut och gick, åt godis och drack dricka ;) Och igår var de bara en slappar dag, och de kommer nog bli det idag igen =/ Aja, skönt att ta de lugnt ibland iaf.
Ska dra nu och kolla film med syskonen och deras killar.

Av Cassandra - 1 november 2012 14:41

Hello alla läsare! ;)


Här sitter jag i sängen meed datorn i knät, iPaden vid mig på sängen, host och hals tabletter med c-vitamin i till min förkylda hals, och juice på sängbordet!  Gör vad som helst för att bli frisk asså! Inte roligt på ett lov asså! :( Men förkylning stoppar inte mig från att vbara med mina goingar idag! Är bara att ta en alvedon eller något så mår jag primna sen! (ï typ tolv timmar iaf!) Men snart ska jag duscha dåh och sen ta o föna håret ¨å de torkar snabbare så jag kan fixa det fort, sen ska jag sminka mig också, ska typ spöka ut oss lite ;)


Asså jag vet inte vad de är med mig men jag har börjat älska fjortisboy stilen! När dom typ ställer håret upp med vax, eller när dom plattar det och har keps så att det är plattat ut på sidorna och där bak! Vetefan varför men sån är ju jag! Ena stunden gillar jag vanliga killar, andra stunden typ när dom har svart hår och svarta kläder, och sen fjortisboy... Jag är knäpp jag vet ;) Men nu är jag inne på fjortisboy!

Själv vet jag inte vad jag är... Galen på beteendet, vanliga kläder (iblande kanske något anorlunda) Håret vet jag inte, har ju bara långt hår med sne bena, och har blont hår. Sminkar mig kanske som en fjortis ibland (Vissa som har sagt det men säger att de var på ett bra sett)  Så jag är väl en blandning av en normal fjortistjej med galet beteende xD

Vissa tjejfjortisar är väldigt fina! På utsidan, men om dom har fjortis beteende då gillar jag inte de så mycke... Hatar när dom typ skriker över att dom bröt en nagel, att de regnar och deras hår blir förstört. (även om jag kanske gör det ibland, men det är bara när jag har fixat till det jätte bra och ska någonstans) Annars är jag inte sån. Men fjortisar kan vara jätte snälla och fina annars.

De var allt för mig idag ;) Nu ska jag gå ner och duscha ;) Hejdå :*

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards