Cassy's blogg!

Alla inlägg under juli 2012

Av Cassandra - 30 juli 2012 23:49

Hej

Jag mår jätte bra och har det helt super! :D
Imorse gick vi upp tidigt och jag o Kajsa va dö trötta... Aja, så vi gick upp och åt frukost. Sen åkte vi och hämtade en kompis. Efter de åkte vi jätte långt och stannade på några ställen. Så kollade vi på en helt amazing sak! De va ett jätte stort hål i berg med lite vatten i. De hade varit konsert där i en gång. Så kollade vi även på dalahäst tillverkningen. Och sen åkte vi till ett bad ställe och åt lite. Sen badade vi fötterna oså :) Sen åkte vi och kollade på en gammal plats och gick en jätte lång promenad :) De va jätte jobbigt men skönt :) Sen åkte vi och åt pizza sen blev de att åka hem :) Vi åkte vid halv tio på morgonen, och kom tillbaka vid halv tio igen :) Så vi har vart borta länge idag! Aja hejdå :)

Av Cassandra - 30 juli 2012 00:52

Hej hej...

Idag var vi på en liten äventyr :) Eller aa igår då om man ska vara petig :) Eftersom att de är efter tolv nu :)
Aa iaf :) Först åkte vi och hälsade på några och tog en liten fika :) Sen åkte vi vidare och kollade på några kyrkor, två st, den första var jätte stor!! Och den andra lite minde. :) Sen efter de åkte vi till något som heter silver gruvan... De är ett berg med ett helt amazing vatten!! :D De var jätte cool färg på de! :) Typ jätte blått oså :) Så va de en som skulle dyka där :) Asså en som får dyka där..Annars får man inte bada i de vattnet för de är typ någon metall som gör färgen... Så åt vi där, sen åkte vi hem. Imorgon eller idag då.. vet jag inte exakt vart vi ska.
Hejdå

Av Cassandra - 29 juli 2012 13:03

Hej igen... Jag glömde säga att vi åkte och grillade hos Johnnys bror ogår. Han bjöd dit några vänner och vi hade det jätte bra... Kom hem vid tre och gick o la oss efter de ;)

Av Cassandra - 29 juli 2012 12:50

Hello

I fredags fick vi en guide tur i ornässtugan... De va en viktig del om hur sverige är idag... De var typ Gustav vasa som rymmde där ifrån eller något. ;) Efter de gock vi och åt glass :) Sen igår fick jag och Kajsa en liten shopping tur i kupolen i tre timmar :D Jag hittade kläder och smycken :) Sen såg vi massa söta killar ;) Snart ska vi åka till silver gruvan. De är tydligen jätte fint där :) Så jag ska ta foton :)
Här kommer foton från fredagen :)
Hejdå :)

Av Cassandra - 29 juli 2012 12:50

Hello

I fredags fick vi en guide tur i ornässtugan... De va en viktig del om hur sverige är idag... De var typ Gustav vasa som rymmde där ifrån eller något. ;) Efter de gock vi och åt glass :) Sen igår fick jag och Kajsa en liten shopping tur i kupolen i tre timmar :D Jag hittade kläder och smycken :) Sen såg vi massa söta killar ;) Snart ska vi åka till silver gruvan. De är tydligen jätte fint där :) Så jag ska ta foton :)
Här kommer foton från fredagen :)
Hejdå :)

Av Cassandra - 26 juli 2012 21:09

Helloj! :)

Just nu är jag jätte glad! :D Men inatt sov jag bara i två timmar :/ Somnade vid 4 och skulle gå upp vid 6 :( Aja, sen va de en lång resa men den gick ganska fort ändå :) När vi kom fram bäddade vi mm :) Sen har jag ocj Kajsa varit ute och gått lite i området medans de vuxna var ute och plockade svamp :)
Just nu kollar vi tv :) Jag har tagit kort på lägenheten vi bor i som ni ska få se :) De första rummet (första bilden) bor jag och Kajsa i :) Och andra bilden är på vårt fina fönster och utsikten :) Tredje bilden är på köket :) Ocj sen fjärde bilden är på Kajsas mamma och låtsas pappas rum :) Sista bilden är på huset ^^Kanske bloggar senare eller imorgon. Hejdå :*

Av Cassandra - 25 juli 2012 21:37

Hej.

Idag har jag tvättat, tagit disken, gjort rent för marsvina, och packat inför morgondagen. För imorgon ska man åka med Kajsa och hennes familj till Borlänge. Dit är de ungefär 6 timmar och för att de inte ska kännas som en evighet så ska vi kolla film, lyssna på musik, och sova ^^ Och jag tror att jag även kommer vara ute lite på internet (om det går)! Så ska vi vara i Borlänge i typ en vecka eller nått sånt. Jag kommer även ta lite bilder när vi är där och lägga upp på bloggen så att ni får se lite hur jag har de :) Aja ni får ha de bra! Puss hej :*

Av Cassandra - 21 juli 2012 18:28

Hallå!


Idag mår jag bra! Bara trött efter att ha gått i trollhättan i några timmar igår...

De var jätte roligt i trollhättan igår! :) Först gick vi i marknaden, sen åt, sen gick vi till scenen då Amanda Jenssen sjöng :) När hon gick av scenen var det en halv timma kvar till Loreen... Men jag ville inte gå därifrån för då skulle vi inte fått bra plats när Loreen skulle börja sjunga... Så ist gick vi längre fram...:) Så blev klockan 21:00 då Loreen igentligen skulle komma men ingen såg henne....:/ Sen tillslut när klockan blev 21:28 då började musiken och alla började skrika. Men då såg jag igenting för barnen kom upp på föräldrarnas axlar   Så jag fick ställa mig på ett litet stängsel och ha mamma framför mig så att jag inte skulle ramla :S Men aja... Sen när hon slutade sjunga gick jag, mamma och pappa bakom scenen till ett stort stängsel men man fick inte komma in till henne :( Men hon skrev några autografer igenom stängslet... Så jag skulle skynda mig fram men så gick hon till några poliser så att dom fick autografer och tog bilder :( Jag vill nog bli polis så att jag kan vara den som får träffa artisterna! :D Aja jag fick iaf bilder och filmade in så ni ska få lite att se om ni inte var där också :)


  
  

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards