Cassy's blogg!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cassandra - 22 augusti 2012 21:32

Alloj

Idag va de ju andra dagen i skolan. Och idag kom jag iaf i tid ;) aa skolan va ju som de brukar... Men man får ju göra de bästa av dagen. Roligt att träffa vänner igen ju! :D Efter maten splittrades halva klassen åt. Några gick till no och jag och några andra gick till hemkunskapen. Dom som gick till no:n slutade tidigt medans gruppen ja va i slutade sent. Men då får vi ju börja sent imorgon med no och då har den andra gruppen redan börjat med hemkunskap. Längtar efter att få min ipad från skolan!
Sen igår glömde jag ladda upp bilder från dagen vi hade hos Kajsa. Så de kommer nu <3

Av Cassandra - 21 augusti 2012 22:26

Hallå alla sötisar där ute ;D

Just nu sitter jag i min lilla söta o enormt sköna säng! Fördig för att gå o lägga mig efter jag har checkat lite på mobilen ^^ Är ju så trött asså! Och så ska man ju såklart upp tidigt till skolan imorgon också... O då blir de att gå o lägga sig nu.
Aa första skoldagen ida då... Aa de gick ju lite si sådär... De första man gör är att missa sista bussen till skolan, så att man får åka med mormor när hon skulle lämna mina syrror på deras skola vid halv tio... Men sen gick de bra. När vi slutade så gick alla tjejer i klassen hem till Kajsa och hade de myyys! Kollade på film och åt godis och drack dricka. Hade kul med vännerna efter att inte ha träffats mycke. Så åkte jag hem med samma buss som Emma. Och nu sitter jag här ;) Suttit nere vid datorn med syskonen lite också.
Ha de't bra

Av Cassandra - 20 augusti 2012 21:40

Tjao

Hoppas att alla har haft en bra sista dag på lovet! :) Aa några började ju idag och några jobbar juö ;) Men jag har iaf haft de bra! Varit roligt att ha varit med på mamsens jobb! Ni kanske tycker jag är konstig att jag spenderar min sista dag på lovet över att gå upp 06:00 och åka till ett ålderdomshem och vara där till 16:30 ungefär... Men ville ha en liten dag med henne. Och sen träffar man ju massa andra roliga personer där med! Som några goaa gamla personer ;) Efter mammas jobb åkte jag mamma och pappa o kollade på en djuraffär jag kanske ska praoa på nu i 8:an. Sen åkte vi till ett bibilotek o fick ett låna kort som vi ska använda till våra ipads som vi får av skolan. Så man kan låna böker över internät och läsa från dom. Najs ändå! Bättre än att läsa i böker tycker jag! Efter de så blev de att åka till slusscafeet och åt lite + en chokladboll efter ;) Aja nu har man gjort i ordning allt till morgondagen. Börjar 9 imorgon och slutar 1 så aa. Ska dra nu.. Hejdå

Av Cassandra - 19 augusti 2012 23:20

Tjoo alla där ute! Förlåt för uppdateringen! Men jag varnade ju innan att jag skulle spara pengar så jag kunde inte skriva inlägg varje dag. Men ist för att spara pengarna så tog jag slut på alla. Därför blev de inget bloggande. Men jag var ju tvungen att prata med lite folk på skype ;D Så de va felet över att pengarna gick bort!
Aja igår hade vi kräftskiva med lite folk. Vi hade de hos mormor som vanligt. Så gjorde jag och Susanne (min kusin) i ordning i mormors garage där vi brukar ha vår lilla kräftskiva... Och mormor fick vara där inne och laga mat mm. Men hon hjälpte även till där ute. Dom som var med på kräftskivan va min familj och Susannes familj. Och mormor då såklart. Susannes pappa är min morbror. Asså bror till min mamma, så min mamma är faster till Susanne. Och deras mamma är ju min mormor. Därför har våra familjer kräftskiva tsm ;D Så va ju såklart min söta lilla hund Bella med också! Så hon fick en liten hörna att vara på också! :)Men snart blir de att sova. För man ska upp 06:00 imorgon och följa med mamma till jobbet. Nyttigt för mig nu eftersom att skolan börjar på tisdag. Vill bara säga att jag kommer sakna min söta kusin Susanne! De har varit en underbar vecka med dig och mormor! Och de kommer saknas mkt! Men de blir ju såklart snart igen! Brukar ju bli några dagar tsm på varje lov <3
Bye :*

Av Cassandra - 13 augusti 2012 23:23

Tjaa alla små söta där ute!!!

Jag och min bästaste kusse sitter i sängen och har bara emormt tråkigt!!! Finns inga sociala människor att prata med... De va så mkt roligare igår då vi satt uppe till två och bara pratade med roligt folk i skype ^^ Men nu finns de inga sociala.. Var fan är alla?! -.- Har ni lika tråkigt så hör av er!! Speciellt om ni är killar! ;) Skype namn är då "scassy98 " ;) Aja puzz hej :*

Av Cassandra - 12 augusti 2012 20:30

Tja allihopa...

Idag har man bara solat och ätit glass mm.. Vaknade upp trött och med huvudverk och lite smått illamående... Men de gick över under dagen. Just nu sitter jag och Susen i hamocken och tar de chill :) Med lite att dricka :) Puss hej.

Av Cassandra - 11 augusti 2012 20:41

Hej fan! :)

Igår och idag har de bara vart chill på dillen!! :D
Inte gjort ett skit förutom att ha gjort våra favvo saker här hos mormor ;)
Ätit glass, klubba med jordgubbssmak o sola såklart :P Och varje dag bara chilla i hamocken :D Och choklad såklart!! Och snart blire ice tea!


Haha shots shots shots!!!! ;D

Av Cassandra - 10 augusti 2012 00:15

Hejsan! ;)

Idag har jag vart och shopoat med storasyrran! :) Eller aa de va hon som shoppa och jag va medföljare ;) <3 Jag hade de kul iaf :) Imorgon ska jag följa med mormor och så ska vi åka te gbg och hämta upp min älskade kusin Susanne <3<3 Vi ska åka med mormor hem te henne så ska vi vara där dom sista dagarna på lovet :D <3 Så de kanske inte blir uppdateringar varje dag på bloggen :'( För jag måste spara pengar på mobilen... Men jag ska skriva så mkt jag kan! :) Nu ska jag snart sova. Ska ju åka vid tolv imorron ;)
Good night

Ovido - Quiz & Flashcards