Cassy's blogg!

Alla inlägg under september 2012

Av Cassandra - 30 september 2012 16:25

Hej

Det var en jätte mysig kväll igår! Innan vi såg på bio så åt vi på en indisk restaurang :) De va jätte gott!
Just nu sitter jag i köket och gör matte medans jag passar vår fågel "lilleman" :D Min syrra gör rent hans bur så han får springa runt på bordet så länge! <3 Och jag passar så inte det händer något :)
Snart blir det väl att äta middag, sen åka till mormor för pappa ska klippa sig. Sen senare så blir det att gå o lägga sig! Och trött och de är skola imorgon...
Nästa helg ska jag och syrran Camilla åka till min bästis Frida och hennes syrra Madde! För Camilla och Madde är gamla vänner och jag o Frida och ju också vänner så vi tänkte ha en liten syster och kompis kväll. Så jag och Camilla ska sova där från fredagen till lördagen. Sen får vi se om det blir längre ;)
Så ska vi äta pizza och godis! :P
Läängtar iaf!! <3
Hejdå :*

Av Cassandra - 29 september 2012 18:03

HejHej.

Nu har jag precis gjort mig i ordning. Ska snart iväg till Trollhättan och kolla på bio :) Carl Hamilton 2 blev det :)
Så först ska vi hämta ut biljetterna och sen ska vi åka och äta. Sen blire att kolla på bio.

Hela natten har jag legat vaken på grund av jag har haft jävligt ont i magen... :( Och mådde illa :(
Så inte förens vid 16:00 blev det bra. Innan vi åker ska jag nog ta en tablett så jag inte får ont när vi sitter i bio salongen...
Men ni får ha en toppen kväll!
Hejdå :*

Av Cassandra - 28 september 2012 18:56

HejHej

Skoldagen har varit som den brukar.... Tråkigt med lektioner men roligt med vänner <3
Snart blir det att äta amerikanska mackor!! :D <3 Sen lite senare börja med godiset och kolla film med familjen <3 Tror det blir filmen ''man in black 3'' :)
Idag tecknade jag en till teckning... Blev faktiskt väldigt nöjd med den!
Jag har börjat älska att bara sätta mig ner och teckna! Innan gjorde jag inte det alls mycke, men nu har jag börjat göra det. Hoppas ni tycker att det är fina saker :)
Hejdå <3

Av Cassandra - 27 september 2012 20:52

Hej.

Idag fick jag jätte ont i magen de sista i skolan. De var bara gympa kvar och jag kände att jag verkligen inte kunde vara med. Så jag fick åka hem.
Nu mår jag lite bättre, har tagit en tablett så att de ska bedöva lite av smärtan. Imorgon åker jag till skolan ändå. Får ta en tablett isf om jag mår dåligt.
Igår kväll läste jag ju ut boken till svenskan. Och idag har jag skrivit klart bokanalysen till den boken. Sen blev jag även klar med läxan i no:n att skriva om en känd kemist. De känns jätte bra nu. Så nu är det bara att jobba ifatt sig i matten.
Jag hade lite tråkigt idag också så jag tecknade lite ;) ni får tycka vad ni vill om dom men jag blev iaf nöjd ;) Sen tog jag en liten bild på Bella <3
Hejdå <3

Av Cassandra - 26 september 2012 21:16

Hej

Just nu sitter jag med mamma i soffan och kollar lite tv.... Snart blir det att sätta sig i sängen och läsa ut boken som vi har i svenskan. Så ska jag sova efter för jag är enormt trött!! Imorgon börjar jag halv tio men jag måste ändå upp halv 8 och åka bussen 20 över 9 för de är sista bussen och jag kommer inte till skolan annars. Så jag måste sitta där i 45 minuter.....
Nu har jag fått veta lite mer om one direction... Dom ska uppträda i xfactor, en biljett kostar 170 och de är ju i Stockholm. Mer information kommer ut i oktober ? jag har tjötat lite på mamma om att jag vill dit.. Och jag hoppas att hon tillslut säger ja ? Idag på elevensval så hade jag och vännerna lite kul! Frida satte på en massa vinter kläder på mig... Så aa vi var lite knäppa! Haha
Aa, men ska dra nu så ni får ha de bra! ?

Av Cassandra - 25 september 2012 16:22

Hejsan! :D Idag mår jag bra... Men är jävligt trött!!
Kom nästan nyss hem ifrån skolan... Och kust nu sitter jag och äter äpplekaka :D Sen blir de väl att göra läxor o så.
Idag fick jag veta av min älskade kompis Embla att one direction kommer till Sverige :D Skit glad blev jag! Vill så gärna åka dit dom ska och kolla på dom live! Får bara tjata på mamma lite ;)
No får ha det bra!

Av Cassandra - 24 september 2012 16:58

Hej :)

Idag har de ju vart skola -.- Så tog vi skolfoto idag oxå. Så igår klippte Camilla mig igen, blev inte lika bra denna gången... Men jag blev nöjd ändå! :D De är bara att låta de va i typ en månad så kan man fixa till de igen för mitt hår växer ju typ som ogräs! Tar ju inte alls lång tid för de att växa ut.
Men Aja, snart blir de att göra läxor, och sen äta tacos :)
Hejdå

Av Cassandra - 21 september 2012 14:37

Hejhej

Sitter i köket just nu, har nyss ätit. Snart ska man börja göra sig i ordning lite för att åka till Frida. Ska sova där <3 Och ikväll så hoppas man på att träffa några vänner! :)
Aja, ska börja göra mig i ordning nu och packa lite, så ni får ha det så bra<3

Ovido - Quiz & Flashcards