Cassy's blogg!

Alla inlägg under april 2012

Av Cassandra - 30 april 2012 22:02

Hejhej!


Jag mår bra. I alla fall nu! Imorse mådde jag inte bra! Hade ont i magen och mådde illa :/

Men imorron blire en super dag! :D Ska te Frida! :D Har saknat henne jätte mycket efter att ha vart sjuk i en vecka! :((

Men imorgon blire kul! :D <3

Puzz hej :*

   

Cassandra<3 

Av Cassandra - 28 april 2012 18:45

HejHej Cassy här!Idag mår jag äntligen bättre!! :D På sätt och vis då...Har knappt gjort något idag... Marsvina fick komma ut för första gången idag! :) Men dom ska in ikväll så att dom inte fryser!!!Aa så jag mår bra bara att kärleken suger SOM VANLIGT!!! :'(( Hejdå! <3

Av Cassandra - 25 april 2012 12:12

HejHej

 

Blev inget bloggande igår...

Idag mår jag inte så bra... Var hemma igår och idag på grund av att det känns som att jag har feber och jag mår illa...

 

Kärlek va e de för nått skit den hittar aldrig hit, nej den når aldrig fram varför äre såhär, va ska man göra nu, när kärleken är slut jag hittar aldrig ut varför blev de såhär?  

 

   

Love sucks! BYE! <3

Av Cassandra - 23 april 2012 12:31

Hej världen! :D

 

Idag orkar jag inte skriva hur jag mår... Tror ni vet!

Vaknade tidigt imorse så jag gick upp och tog på mig andra kläder sen gick jag ut på en promenad med min älskade hund Bella! <3

Jag försöker lära henne att inte dra och gå brevid sin matte! :D

Aa de går ju sådär! ;) Nästa gång får jag nog ha med hund godis för att hon ska lära sig fortare! ;D Men jag älskar min hund ohört mycke ändå! Utan henne hade jag haft tråkigt om dagarna! När jag är ledsen så kommer hon till mig och tröstar mig! Och hon har samma humör som mig! När jag är ledsen är hon det, när jag är glad så är hon de med! :D <3 Hon är så söt den hunden! <3 Här kommer några bilder på sötaste hunden! Och kanske en på mig och Bella! <3       

Älskar henne så enormt mycke!!!

Det kommer säkert mer inlägg senare idag! :D Herrå! <3

 

Av Cassandra - 22 april 2012 12:54

Hejsan alla blogg läsare! :)

 

Idag mår jag som igår men aja...

Idag vaknade jag tidigt och kunde knappt somna om  

Snart så ska jag kanske till mormor och fika med mina föräldrar...Sen ska jag städa masvins buren, och duscha ikväll :)

Här kommer bilder på mig som jag tog nyss... Hoppas ni får en bra dag! Bye! :*      

Av Cassandra - 21 april 2012 19:09

Hej :)

 

Idag mår jag väl sådär... Och de har jag gjort några dagar nu! :( På grund av att kärleken sviker! :'(

Så fort jag lägger ner tid på kärleken sviker bara allt! :( VAD GÖR JAG FÖR FEL? :O Nästan alla säger till mig att allt kommer ordna sig, och att jag hittar den rätta snart... Men gör jag verkligen det? :( Just nu är mitt hopp slut så jag tror inte på det längre!

Men jag har ju så klart familj, vänner och släckt som gör mig på bättre humör! :) Men så fort jag blir ensam blir allt kallt och hoppet tar slut! =/

Men aja nu ska jag vara glad! :D

 

Här kommer bilder på mitt ny klippta hår! :D <3     

Så här var dom! :D

Och ja... Jag ska byta till blogg.se. Men jag väntar bara på hjälp med det ;)

Bye! :* <3

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards