Cassy's blogg!

Alla inlägg under januari 2012

Av Cassandra - 10 januari 2012 21:18

Hello alla Cassy's blogg läsare! Hur mår ni? Hoppas att ni mår bra för det gör jag! :) Är bara lite trött! Eller... Ganska mycket trött!! ;) För att skolan har börjat!! -.-' Det kanske inte är så kul... Men man får i alla fall träffa sina vänner fem dagar i veckan!! ;) Första dagen var bra! Men nu ska jag gå och lägga mig! See you soon!! ;) <3

Av Cassandra - 8 januari 2012 23:40

TjenaTjena!! ;)Jag mår bra men är skit trött! ;) För gick upp nio idag för jag och Susanne skulle hjälpa mormor med att göra i ordning till en middag vi skulle ha där ;) Personerna som kom dit var Susannes föräldrar och mina föräldrar och syskon ;) Och sen var det ju mormor, Susanne och jag! ;)Skola snart ... Längtar inte! För vill sova xD Men jag saknar dig jätte mycket Susanne!!! :'( Även om det bara är några timmar sedan som vi var med varandra och skrattade!! ;D Jag saknar dig som eld saknar vatten!! Jag saknar dig som regn saknar sol!!! Och som julgranen saknar julgranspynt!!! :'( Hoppas vi träffas snart igen min älskade kusin!!! Och förlåt ifall jag var jobbig ibland! Tar tillbaka det! <3Tjao då!! ;) <3

Av Cassandra - 7 januari 2012 22:55

Hej! :)Mår bra!! :)Och inte gjort något idag hahah ;)Susanne facerapade mig igen! :S hahah... Hon skrev typ singel och sökande på min profil och sånt hahh, blir inte direkt sur och sånt hahah. Hon är min goa kusin! Tjao! :) <3

Av Cassandra - 6 januari 2012 23:12

Hej ;)Jag mår jätte bra idag med hihi, hoppas ni gör det samma!! :)Idag har jag inte gjort något, bara slappat och kollat film... Men det blev att gå ut på kvällen och ta frisk luft för jag var typ yr för att jag hade varit inne hela dagen :SOnej!!! Det är skola snart =/ och jag har knappt hunnit vila upp mig!Ska gå och lägga mig nu haha ;) Tjao! :) <3

Av Cassandra - 5 januari 2012 22:35

HejHej! ;)Idag mår jag jätte bra! Haft en väldigt rolig dag! :)Gick upp och åt frukost som vanligt... Sen åkte jag, mormor och Susanne till överby i trollhättan :) Vi handlade först, sen fikade och sen åkte vi in i en biltvätt ;) När vi kom hem lagade jag och Susanne mat :) På kvällen tittade vi på tv... Och nu är jag så trött! Så det blir att gå och lägga sig nu! ;)Godnatt!! ;) <3

Av Cassandra - 4 januari 2012 22:59

TjenaTjena!! ;)Hoppas ni mår bra!! :) För jag mår toppen!! ;) Dagen var slapp!! :) Kollade film och åt :P Sen på kvällen gick jag och Susanne ner till sjön för att ta frisk luft och vi ville gå lite för att vi inte sprang igår! ;)Sista avsnittet av kronjuvelerna kom ikväll!! :D Det slutade toppen!! :) Förutom att hennes lillebror och mamma hade dött och pappan bara hade halva ben kvar kom hennes dröm kille som var bi " gillade både tjejer och killar " tillbaka :D Och dom byggde det där huset och köpte den där marken dom alltid hade drömt om!! :D Och tjejens kille bodde med dom! :D Så det slutade precis helt okej! ;)Ses imorgon! Herrå! :) <3

Av Cassandra - 3 januari 2012 22:39

HejHej!! ;)Dagen har varit en bra dag samt en slappar dag!! ;) Har bara vart hemma och vilat... Fasst har även åkt och handlat :) Jag mår jätte bra idag med!! :) Men hann tyvärr inte med att gå ut och springa idag som jag och min kusin gjorde igår =/ Men ska försöka springa lite längre imorgon!! ;)Facerape: Man satt i soffan och höll på med sin kusins mobil " spelade " ;) Och så fick hon spela på min med... Efter en stund bytte vi tillbaka mobilerna så gick jag in på facebook för att kolla om det hade hänt något nytt i världen... Och vad såg man då????! Jag hade blivit facerapad av min egnen kusin :O Hon hade vart inne på min facebook och skrivit ett väldigt fint och frächt inlägg på min facebook ;O Haha.... Susanne... Du är allt go du!!! ;) Haha xD Love ya!! <3Bye! <3

Av Cassandra - 2 januari 2012 23:06

HejHej!! <3 Cassy här vetni! ;)Längesen man bloggade nu!!! Och jag är ledsen för det!! :'( Det är bara att jag har haft så fullt upp och det har hänt en massa grejer... T.ex min älskade katt Tova gick bort för ett tag sedan :'( :'( Och jag har haft fullt upp i skolan och så!!!! -.-' Men jag ska försöka blogga mer nu!! ;) Jag kanske säger det i nästan varje blogginlägg ;) Men i detta menar jag det!! :)Julafton var parfekt!! <3 Fick en massa underbara julklappar av familjen!! :) T.ex en ny mobil, inneuggs, och två små och enormt söta kattungar!!!!!!! :D <3 Och hemma ligger ett kuvert till mig och min syster... Undra vad som ligger där i!! ;)Just nu mår jag jätte bra!! Och ska tillbringa resten av vinterlovet hos min goa mormor med min underbara kusin " susanne!! :D<3 " Aja... Hejdå!! :)<3 Haree bra!! :) <3

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards