Cassy's blogg!

Alla inlägg under maj 2012

Av Cassandra - 30 maj 2012 18:20

HejHej

 

Fan... Orkar inte blogga mycke idag! Klarar inte det... Mår faaan SKIT!!!!!

Jag har gråtigt när jag har varit ensam om dagarna... Men det var inte mycke tårar som kom fram... Men idag så fan kom tårar som aldrig förr!!! Säger inte varför för då blir nog allt bara värre!

 

HEJDÅ

Av Cassandra - 25 maj 2012 20:38

Hej alla blogg läsare! :D

 

'Idag mår jag jätte bra! :D'

Hoppas ni gör det samma! :)

Denna veckan har det varit skola som vanligt! Sen i tisdags, onsdags och idag (fredag) har jag badat i en sjö :D Jätte gött vare! :)

Idag badade jag med mina kompisar Johanna och Julia :D Grymt vare men det varade inte så länge för det var ingen sol så vi åkte hem tidigare än beräknat :(

Men iaf... Snart ska jag åka med mamma och pappa och hämta mina syskon efter att dom har varit i London med skolan :) Jag har saknat dom! :) <3

Här är lite bilder på när jag badade i tisdags :)

 

   

Av Cassandra - 18 maj 2012 18:58

Hello!


JAg mår bra... Hoppas alla andra gör dsm! :D

Idag var de en trågig dag! Gick upp vid tio... Åt frukost, sen gjorde jag rent för masvina, när pappa kom hem flyttade vi på deras bur, och då gav jag ju såklart dom mat också! Efter det gick jag in och började packa inför morgon dagen! :D För imorgon blire att åka hem till Frida sen åka med henne och hennes pappa te kungälv på något med deras raggarbil ;D

Sen ska jag sova över hos henne te söndagen :)

Så idag fick man göra mycket för att man ska bort :)     

Herrå :*

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards