Cassy's blogg!

Alla inlägg under juli 2011

Av Cassandra - 31 juli 2011 15:28

HejHej Cassy här! (L)


Igår vr det en parfekt dag! Först gå på bröllop och dop, sen åka hem på kvällen och se en jätte bra film :D

Livet kan bara inte bli bättre!

Här är kläderna jag hade på mig på bröllopet och dopen.   Idag blir det bara en slappar dag ;)

Jag älskar dennna låten!!!  Börjar nästan gråta av den :'(

Av Cassandra - 29 juli 2011 23:12

HejHej Cassy här :)


Har varit ute med min kusin och hennes föräldrar i deras båt :) Har haft jätte roligt med dom! Tack Susanne, Carina & Stefan för allt!    Har blivit lite solbränd under dom dagarna ;) Först så gjorde Susanne mitt design, sen Johanna, men nu har jag gjort det alldeles själv :D Känner mig stolt! (Första gången jag gjort ett design) :D

Ni får ha det såå bra!

Av Cassandra - 7 juli 2011 00:05

HejHej cassy här :)


Idag hade jag skit roligt med två nära vänner! Klockan tolv idag började jag gå till Johanna, vi mötte varandra på vägen. Vid lite över halv ett kom Julia också dit och då spelade vi krocket eller hur det nu stavas xD Senare åkte vi bussen ner till prässebo och badade och solade... Var as gött :P När vi var klara gick vi hem till mig och åt och sånt sen vid klockan 8 skulle dom hem. <3 När mamma och pappa kom hem så sa dom att jag hade blivet jätte bränd och det sa även Johanna och Julia också :) När jag skulle duscha så såg jag hur bränd jag var så jag fick lite hjälp av syrran att smörja in mig, tack syrran, det hjälpte! <3  Puzz hej <3


Av Cassandra - 6 juli 2011 01:25

Hej igen :D


Vill bara blogga om en jätte bra vän jag har! Hon har alltid funnits där för mig i vårt och tort! Och hennes namn är Johanna.<3  Hon och jag hat varit vänner länge och jag hoppas att vi är det länge till! Jag kommer ihåg när jag sov över hos dig och vi var uppe till halv 6 och nästa natt skulle vi slå vårat rekord och vara uppe till 6 men så sa vi att vi skulle vila när klockan var halv 6 men så somnade vi xD <3 Det är stunder jag aldrig kommer att glömma! <3 Jag vill verkligen inte tappa kontagten med dig! Aldrig! Varje gång vi är med varann så skrattar vi alltid!  Nu när vi chattade på msn och vi skrev att vi skulle bara hoppa i vattnet imorgon och vi sa det sammtidigt då skrattade jag för mig själv ^^) Du och jag är så lika med vad vi ska säga! Och om jag tänker efter så har vi egentligen alltid varit det! :D Kommer bli så kul när vi ska bada! Måste blogga om det efter och berätta hur roligt vi säkert hade det! Puzz och kram, hejdå<3

Av Cassandra - 5 juli 2011 23:28

Hej Sandra!


Hoppas du blir nöjd med din '' Nya blogg ''

Ha de bra. Kramar Hanna! ;)


 

Av Cassandra - 5 juli 2011 23:02

Idag gick jag upp lite över tolv så gick jag ner till mamma som var på utsidan. Sen gick jag in och åt frukost sn målade jag bloankor och satt vid datorn jag målade blankor för vi bygger in balkongen å här såg et ut

  heheh

och så tog jag på mig och min katt tova

    och se en på mig

  heheh Hejdå, puzz <3

Av Cassandra - 4 juli 2011 22:42

HejHej <3



Fortfarande skönt med sommarlov, men har tråkigt när jag inte har något att göra. Dom senaste dagarna har jag målat blankor -.- Hahah skojja, jag tycker faktiskt att det är roligt att måla :D på torsdag hoppas jag att det går att bada med vänner i prässebo! <3 Skulle varit jätte roligt! Skriver mer i morgon puzz :*

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards