Cassy's blogg!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cassandra - 3 augusti 2011 19:49

HejHej Cassy här :)



Idag gick jag upp vid tolv tiden ;) Gött att sova länge! (A) När jag gick upp gjorde jag i ordning frukost sen gick jag ut i solen och åt B-)  När jag var klar bytte jag om till badkläder sen hoppade jag i poolen :D Så jag badade, solade, badade och höll på så ;) Tjugo i två gick jag in i duschen, sen bytte jag om. Och klockan tre hämtade mormor mig så skulle vi åka till trollhättan och träffa mamma och pappa där, för vi skulle kolla på gamla bilar ifrån 1800:talet xD Fråga mig inte varför jag åkte med ;)  Men självklart så skulle regnet förstöra ALLT! :@ Hatar regn! När det var så fint väder på morgonen kunde det vara hela dagen eller?? Är det bara jag som tycket det?  Aja, sånt är livet!

Hejdå(L)

Av Cassandra - 2 augusti 2011 20:58

HejHej cassy här

 

Igår: Gick ut och tog ett morgon dopp i pollen :P Sen åt frukost. Sen badade typ hela dagen :D Tills en liten stund innan pappa kom hem, när han kom hem så satt jag vid datorn och så gick han ut och fixade med bilen... Så fick jag tråkigt så jag kollade ettan och tvåan av en film som heter min tjej :) (Jätte bra!) Så kom mamma hem vid halv elva och då hade jag kommit till halva av tvåan, asså min tjej... Sen när jag hade kollat klart så gick jag och gjorde mig i ordning sen gick jag och la mig ;) Idag: Gått upp och tagit ett morgon dopp i poolen igen och sen åt frukost. Sen var jag med mormor och Christoffer ett tag sen lämnade vi Christoffer och hämtade upp Camilla & Carolina sen åkte vi hem och så satte jag mig vid datorn och sen såg på bolt xD Och nu sitta vid datorn igen :)

 

Hejdå

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards