Cassy's blogg!

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Fixa sig och dra iväg!

Av Cassandra - 1 november 2012 14:41

Hello alla läsare! ;)


Här sitter jag i sängen meed datorn i knät, iPaden vid mig på sängen, host och hals tabletter med c-vitamin i till min förkylda hals, och juice på sängbordet!  Gör vad som helst för att bli frisk asså! Inte roligt på ett lov asså! :( Men förkylning stoppar inte mig från att vbara med mina goingar idag! Är bara att ta en alvedon eller något så mår jag primna sen! (ï typ tolv timmar iaf!) Men snart ska jag duscha dåh och sen ta o föna håret ¨å de torkar snabbare så jag kan fixa det fort, sen ska jag sminka mig också, ska typ spöka ut oss lite ;)


Asså jag vet inte vad de är med mig men jag har börjat älska fjortisboy stilen! När dom typ ställer håret upp med vax, eller när dom plattar det och har keps så att det är plattat ut på sidorna och där bak! Vetefan varför men sån är ju jag! Ena stunden gillar jag vanliga killar, andra stunden typ när dom har svart hår och svarta kläder, och sen fjortisboy... Jag är knäpp jag vet ;) Men nu är jag inne på fjortisboy!

Själv vet jag inte vad jag är... Galen på beteendet, vanliga kläder (iblande kanske något anorlunda) Håret vet jag inte, har ju bara långt hår med sne bena, och har blont hår. Sminkar mig kanske som en fjortis ibland (Vissa som har sagt det men säger att de var på ett bra sett)  Så jag är väl en blandning av en normal fjortistjej med galet beteende xD

Vissa tjejfjortisar är väldigt fina! På utsidan, men om dom har fjortis beteende då gillar jag inte de så mycke... Hatar när dom typ skriker över att dom bröt en nagel, att de regnar och deras hår blir förstört. (även om jag kanske gör det ibland, men det är bara när jag har fixat till det jätte bra och ska någonstans) Annars är jag inte sån. Men fjortisar kan vara jätte snälla och fina annars.

De var allt för mig idag ;) Nu ska jag gå ner och duscha ;) Hejdå :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 10 februari 2013 15:03

Håller på att göra mig färdig för att åka med Susanne till mormor, så ska vi sova där i några dagar. Nu har jag äntligen fixat så att jag ska byta blogg. Min kusin hjälpte mig med headern. Så detta är sista inlägget på denna bloggen. Och välkommen ...

Av Cassandra - 9 februari 2013 20:42

Sitter och kollar film med Susanne. Hennes föräldrar är ute och äter och vi är ensamma hemma och äter godis :D ...

Av Cassandra - 8 februari 2013 23:33

Så nu ska jag och älskade Susanne sova. Hörs imorgon. Puss godnatt! :*...

Av Cassandra - 7 februari 2013 22:20

Sitter nu i sängen i ordninggjord redo för att bara lägga mig ner och sova.... Men så klart så måste jag ju göra lite läxor först -.- ska ha proc i svenska imorgon, ska veta vad 60 ord betyder och sånt. Och jag har ju varit sjuk så jag har ju inte k...

Av Cassandra - 7 februari 2013 16:48

Sitter hos Kajsa. Kom typ precis hem från skolan. Har nyss ätit ben&jerry's! Men nu ska vi äta rostat bröd :P Föräldrarna ska hämta mig efter jobbet. Hoppas dom handlar så att jag får stanna här lite extra! :) PEACE ...

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Tidigare år

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards