Cassy's blogg!

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Känn igen dig!

Av Cassandra - 11 september 2012 20:18

Hej alla.


Jag mår bra. Bara lite trött. I detta inlägget ska jag skriva om en som är saknad!
Vi chattade jätte mycket. När jag loggade in på msn så fick jag ett offline meddelande av honom då han skrev saknar dig och sånt. Han betydde jätte mycke för mig. Jag skulle bry mig jätte mycket om det hände honom något! Men en dag så hade han skrivit i dela meddelande (hejdå grymma värld, vill bara dö mm) jag frågade många gånger vad som hade hänt. Men han sa inget. Ibland svarade han inte mig. Och när vi chattade då märktes det på honom att det var något. Sen loggade han inte in på flera dagar. Jag blev jätte orolig! Men tillslut loggade han in och vi fick chattat. När jag frågade han vissa saker ville han inte svara. Han skickade massa söta saker till mig tex att om jag var ledsen skulle han krama om mig ocg säga allt bra om mig <3 och sa att jag va hans allt, och att han inte ville träffa någon annan. För jag va den ända tjejen han kunde lita på. Nu har han inte loggat in på flera veckor och jag mår skit. Jag är jätte rädd att han har gjort något eller att de har hänt något. Han brukar läsa min blogg ibland. Så jag hoppas verkligen att han läser detta och känner igen sig. Och lyssnar på låten nedanför. För den låten skickade han till mig och sa att det var vi. Jag saknar honom så enormt mycke! Och jag hoppas verkligen att jag får kontakt med honom igen snart! Att han ser detta och loggar in så vi får pratat ut.
http://m.youtube.com/watch?v=MeViNoMkhhk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 10 februari 2013 15:03

Håller på att göra mig färdig för att åka med Susanne till mormor, så ska vi sova där i några dagar. Nu har jag äntligen fixat så att jag ska byta blogg. Min kusin hjälpte mig med headern. Så detta är sista inlägget på denna bloggen. Och välkommen ...

Av Cassandra - 9 februari 2013 20:42

Sitter och kollar film med Susanne. Hennes föräldrar är ute och äter och vi är ensamma hemma och äter godis :D ...

Av Cassandra - 8 februari 2013 23:33

Så nu ska jag och älskade Susanne sova. Hörs imorgon. Puss godnatt! :*...

Av Cassandra - 7 februari 2013 22:20

Sitter nu i sängen i ordninggjord redo för att bara lägga mig ner och sova.... Men så klart så måste jag ju göra lite läxor först -.- ska ha proc i svenska imorgon, ska veta vad 60 ord betyder och sånt. Och jag har ju varit sjuk så jag har ju inte k...

Av Cassandra - 7 februari 2013 16:48

Sitter hos Kajsa. Kom typ precis hem från skolan. Har nyss ätit ben&jerry's! Men nu ska vi äta rostat bröd :P Föräldrarna ska hämta mig efter jobbet. Hoppas dom handlar så att jag får stanna här lite extra! :) PEACE ...

Ovido - Quiz & Flashcards