Cassy's blogg!

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Cassandra - 5 februari 2013 18:00

Förlåt för mitt jävligt dåliga bloggande de senaste! Har inte bloggat på åratal typ.. Men nu ska jag försöka att blogga varje dag och några gånger om dagen!
De har hänt jätte mycket nu de senaste! Läxor bara flödar på, sen händer de massa i fritidslivet också, bland vänner och familj mm.
Sen har jag även fått en pojkvän, som heter Simon :) Vi har bara känt varandra i tre veckor imorgon. Och i lördags (den andre februari) blev vi tsm. De känns som att vi har känt varandra mycket längre än bara tre veckor! Helt sjukt! Aja, kärlek vid första ögonkastet typ :* vi får hoppas att detta håller länge! <3
På fredag ska jag hem till Susanne (min kusin) där ska jag tillbringa helgen. Sen på söndagen så ska hon med mig hem. Längtar!
Har varit hem från skolan i två dagar nu för jag har haft feber och illamående, och ont i magen... Men imorgon blir de att åka till skolan!
Snart ska jag dra och duscha och efter de göra läxor.
Ni får ha de bra, så bloggar jag imorgon igen. Puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla Cassy's blogg läsare! ;D

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards