Cassy's blogg!

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Cassandra - 11 oktober 2012 17:30

Tjobre ;)

Kom typ nyss hem... Efter skolan följde jag med Kajsa hem för hon skulle packa för att åka till sin pappa...snart blir de väl att välja kläder till morgon dagens kväll! Då är de ju club Turbin i Trollhättan! ;) har världens problem om vad jag ska ha på mig!!! :( Men de kommer jag väl på snart ;) <3
Frida ska komma hem till mig efter skolan imorgon, så ska vi göra oss i ordning till kvällen :)
På lördagen blir de en liten fest hos kompisen Kajsa.... Alla tjejer i klassen kommer och kanske några mer.... Och jag bor nära Kajsa så jag och Frida går dit... För Frida ska sova hos mig efter Turbin :) Sen ska vi sova hos Kajsa på lördagen :) <3
Så de blir min helg :)
Skriver mer imorgon puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards