Cassy's blogg!

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Cassandra - 24 oktober 2012 17:17

Trötta lilla jag :)

Av Cassandra - 24 oktober 2012 17:12

Har inte kunnat sova på tre nätter nu -.- är trött som fan och kan knappt koncentrera mig i skolan på lektionerna... Och idag fick jag ont i halsen också.... Kan detta bli bättre?? :( har även gott ner i depp igen och börjat fundera på vad som händer. Aja... Det är bara att tänka smile like you mean it.
Just nu sitter jag med syrran och hennes kille Robin och kollar film. Men snart blir det att börja göra läxor.
Nästa vecka är det lov också! As skönt ska det bli! På fredag kan man bara känna att man inte behöver göra något som vi ska ha i skolan nästa vecka :) Kusinen Susanne kommer hit upp också! Jag och Susanne ska till mormor och tillbringa lovet där för att mysa med henne! <3
Om två veckor och tre dagar fyller jag år!!! :D Den 9:onde november bäjby :* Då ska jag nämligen ta hål i naveln också! :D Och spara pengarna jag får i present till att ta hål i näsan :D Fast näsan blir några veckor efter naveln :) Sen vill jag även tona håret brunt :) Vill ha någon förändring på mitt hår, har ju klippt mig två gånger och nu vill jag att färgen också ska förändras :) Vissa av mina vänner tycker att jag ska göra lila deep dye... Men de gör jag nog när det bruna nästan har gott bort och jag har fått blont igen :) Eller så gör jag tvärt om... Deep dye först och brunt när de har gott bort? Hjälp mig tack! :) Kommentera detta och skriv vilken ni tycker att jag ska göra först! :) <3
Ni får ha det suuuuuuuuper!! Puzz :*

Ovido - Quiz & Flashcards