Cassy's blogg!

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Cassandra - 9 september 2011 16:10

HejHej Cassy här ;D


Idag hade vi kondition test på gympan då vi skulle springa massa varv runt skolgården och det var 200 meter på ett varv och vi skulle springa i tolv minuter!!! Jag sprang sju varv. Dom två första varven sprang jag hela tiden och stannade inte!!! Men sen dom sista sprang och gick jag. Man blev så jävla trött så det kändes som att jag skulle dö eller nått. Man fick ont i halsen, blev as varm och det kändes som att jag bara skulle ramla ihop! Och jag har fortfarande lite ont i halsen, och jag är hes lite då och då. Man gick nog ner några kilo;) Hahah. Ikväll ska jag bara vila vid datorn och kolla på tv :) Igår kväll efter jag hade duschat så borstade jag håret sen gjorde jag tio flätor i mitt hår så på morgonen när jag tog ut det så var det små och söta lockar ;) Det är fortfarande lite lockigt :D

Aja hejdå<3

Ovido - Quiz & Flashcards