Cassy's blogg!

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Cassandra - 10 september 2011 19:45

HejHej Cassy98 här ;P


När mamma gick upp i morse så hade Tova (våran katt) sovit uppe i huset. Annars så brukar hon sova i tvättstugan men inte denna natten. Så då hoppade hon ner från min syrras säng och sprang ut i köket till mamma och mjaoade och mitt rum är brevid köket så jag vaknade av henne =/ Så jag gick upp och pratade lite med mamma sen gick jag på toaletten. Sen tog jag med Tova in i mitt rum så att hon inte skulle gå runt och väcka alla andra. Sen vaknade, somnade, vaknade och somnade jag... Riktigt jobbigt! Sen lite över tio gick jag upp och satte mig vid datorn. Så gjorde jag frukost och satte mig vid teven. Lite efter tolv så skulle pappa skutsa Camilla, Carolina, Christoffer och hans tjej till lilla edet. Och så skulle pappa handla lite. Medans dom var borta så skulle jag rengöra hos marsvina och sen baka bröd. När pappa kom hem lagade han mat åt mig för han och mamma skulle äta räkor och det gillar inte jag. När mamma kom hem så åt dom och så satt vi tre och kollade på tv. Och nu gick jag in och satte mig vid datorn igen ;D


Hejdå<3

Ovido - Quiz & Flashcards