Cassy's blogg!

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Cassandra - 15 september 2011 19:17

HejHej Cassy här!


Fyfan vad det har hänt  mycket!

Igår åkte jag hem till mormor för att få läx hjälp. Så hade jag ont i huvudet och var trött, så kändes det som att jag hade feber + jag är förskyld =/


 Sen kom jag hem vid klockan 8 så var jag tvungen att göra mer läxor och jag mådde så dåligt så jag bara ville gå och lägga mig men det kunde jag ju inte. Så jag gjorde klart läxorna så kunde jag inte sova så jag bara låg i sängen och grät. För jag mådde så dåligt.


Idag ringde inte klockan så jag missade första bussen och kom till skolan försent. När jag kom hem idag så kollade jag lite på min läxa för jag fattade typ inget av den.


Sån tur är att jag och min kompis Johanna ska ha en läxdag med varandra. Och de menas att vi ska åka hem till någon och göra läxor ;)


Hejdå <3

Ovido - Quiz & Flashcards